Seminar Formula Impian Tinggi (FIT)

Seminar Formula Impian Tinggi (FIT)


Memang teringin nak capai impian paling tinggi, tapi akhirnya, 'stuck'. Berada di tahap yang sama je? 


Dah bersedia betul betul nak capai?



Anda pernah alami situasi ni?


❌  Selalu pasang impian tinggi tapi biasanya tak pernah capai?


❌  Teringin nak berjaya macam orang lain, tapi... takut tak berjaya.. malu.. simpan je lah hasrat ni.


❌  Dah bertahun-tahun usaha nak capai matlamat 101 impian, sudahnya, terkubur macam tu je...



Bertenang..

Tarik nafas.




✔ Rebut peluang BUKTIKAN PADA DIRI SENDIRI yang anda mampu capai impian paling penting dalam MASA YANG PANTAS. 


✔ Rebut peluang MASA YANG ADA dengan BERSUNGGUH BERTINDAK. 


✔ Rebut peluang CAPAI IMPIAN YANG TERTANGGUH dengan SUSUN STRATEGI PANDUAN TERUS DARI AL-QURAN. 



Siapa yang sesuai untuk hadir? 


✅ Mereka yang berniaga (usahawan) yang ada impian untuk capai target jualan tak kira RM10ribu sebulan, RM100ribu sebulan mahupun RM1Juta sebulan. 


✅  Mereka yang bekerja di pejabat yang ada impian untuk capai KPI & selesaikan tugasan dengan efisyen tanpa ganggu waktu rehat, waktu malam & waktu hujung minggu bersama keluarga.


✅ Mereka yang berkeluarga yang ada impian untuk sediakan peninggalan (legasi) terbaik untuk ibu ayah, pasangan & anak-anak dari seluruh aspek kehidupan harta warisan, keturunan yang soleh solehah, ilmu bermanfaat & sedeqah jariah. 



3 perkara penting anda akan pelajari dalam seminar:


1. Bagaimana untuk anda kenal pasti kaitan 'Maaliki Yaumid Deen' dan Istighfar dengan Impian Tinggi?


2. Bagaimana untuk anda benar-benar berjaya, sungguh-sungguh berjaya, tanpa ragu untuk mencapai Impian Tinggi?


3. Bagaimana untuk anda susun pelan tindakan lengkap setiap hari, minggu, bulan dan tahun bagi merealisasikan hajat Impian Tinggi anda?



Diakhir seminar anda akan:


SEDAR bahawa ada SATU rahsia besar untuk mencapai Impian Tinggi dengan mudah yang dinyatakan didalam Al-Quran.


JELAS cara untuk kuasai 3 strategi mencapai Impian Tinggi dengan efektif panduan terus dari Al-Quran. 


✅ ‎FOKUS pada 3 strategi efektif yang diwahyukan ini yang membawa kepada kejayaan jangka masa pendek, sederhana dan panjang.


Info Penyampai:


Tuan Fazrul Ismail
✅ Pengarah Urusan Akademi Sinergi Ikhlas Sdn Bhd 
Pengasas Modul Build Your Legacy (BYL)
Penyusun Buku Sinopsis 114 
Penulis Buku Nikmatnya Tadabbur Tazakkur, MasterPIES, dan Berfikir Sistemik

Ustaz Harfiz Hamzah
✅ Jurulatih Utama Akademi Sinergi Ikhlas Sdn Bhd 
✅ Penulis Buku Kembara Menghafaz Al-Quran

Ustaz Fahmi Nasaruddin
✅ Jurulatih Akademi Sinergi Ikhlas Sdn Bhd 



Berapa pelaburan untuk sertai Seminar ini? 


Nilai ilmu yang akan dipelajari mencecah ribuan ringgit. 


Tetapi kami sungguh-sungguh ingin bantu mereka yang komited ingin rebut peluang belajar rahsia untuk capai impiannya!


Yuran komitmen anda hanya RM30 seorang (min 5 orang berkumpulan). 



Tunggu dulu!



Kepada mereka yang TERUS BERTINDAK SEKARANGkami ada sediakan TAWARAN ISTIMEWA PENDAFTARAN KOMBO UNTUK 3 SIRI SEKALIGUS!  


✅ Begin With The Endest In Mind
✅ Unlock Your Potential
✅ Penawar Hati Yang Sakit


HANYA RM150 (SEORANG) UNTUK PENDAFTARAN BAGI 3 SIRI FORMULA IMPIAN TINGGI - INDIVIDU


ATAU 


HANYA RM75 (SEORANG) UNTUK PENDAFTARAN BERKUMPULAN BAGI 3 SIRI FORMULA IMPIAN TINGGI - MINIMUM 3 ORANG






Perlu bantuan? 

Hubungi/Klik Whatsapp: www.wasap.my/60125051357





Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Begin With The Endest In Mind | 10 Mac | Shah Alam
Unlock Limiting Belief | 8 Jun | Shah Alam
Penawar Hati Yang Sakit | 7 Sept | Shah Alam
[SPECIAL] Kombo 3 Siri Formula Impian Tinggi - Mac, Jun, Sept | Shah Alam
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

BUTIRAN PESERTA

BUTIRAN PEMBAYARAN